سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
Skip to content
آرشیو مطالب
نظر سنجی
نظر سنجی
آمار
بازدید دیروز: 22
کل بازدیدها: 238430
معاون عمرانی استاندار تهران گفت: مدارس شهر تهران در تمامی مقاطع تحصیلی فردا (دوشنبه) تعطیل هستند.

خبرگزاری ایسنا: معاون عمرانی استاندار تهران گفت: مدارس شهر تهران، در تمامی مقاطع تحصیلی فردا (دوشنبه) تعطیل هستند.

حسن کریمی گفت: دوشنبه 30 آذرماه کلیه مقاطع تحصیلی مدارس شهر تهران، ری، اسلامشهر و قدس تعطیل می‌باشند.

وی درخصوص تعطیلی ادارات و دستگاه‌های دولتی نیز گفت: به هیچ عنوان ادارات، بانک‌ها و دستگاه‌های دولتی فردا تعطیل نخواهند بود.

ادامه مطلب...


به دنبال جان‌باختن ده‌ها نفر از هموطنانمان به سبب ابتلا به بیماری آنفولانزا، امروز مرگ 4 نفر در بیمارستان‌های تهران به بازپرس کشیک تهران گزارش شد که مشکوک به ابتلا به آنفولانزا بود.
خبرگزاری فارس: به دنبال جان‌باختن ده‌ها نفر از هموطنانمان به سبب ابتلا به بیماری آنفولانزا، امروز مرگ 4 نفر در بیمارستان‌های تهران به بازپرس کشیک تهران گزارش شد که مشکوک به ابتلا به آنفولانزا بود.

به دنبال جانباختن شماری از هموطنانمان در سراسر کشور به سبب ابتلا به آنفولانزا، از زمان آغاز کشیک ویژه قتل امروز تهران یعنی 8 صبح تا کنون 4 مورد مرگ مشکوک به آنفولانزا به مدیر روستا بازپرس کشیک گزارش شده است.

بر اساس اطلاعات دریافتی، از آغازین روزهای کاری امروز 4 بار تلفن همراه قاضی کشیک به صدا در آمد و از 4 مرگ مشکوک خبر دادند که گویا به سبب عفونت ریه رخ داده است.

کلانتری‌های 112 ابوسعید، 116 مولوی، 181 عوارضی و 110 شهدا کلانتری‌هایی بودند که از مرگ مشکوک به سبب ابتلا به آنفلونزا را از بیمارستان‌های واقع در حوزه استفحاظی خود گزارش دادند.

ادامه مطلب...


به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از دیلی میل، فعالان حقوقِ ایزدیان عراق فیلمی را در شبکه های اجتماعی منتشر کردند که در آن، صحنه ربوده شدن زنان وحشت زده ایزدی به وسیله داعش به تصویر کشیده شده است.
در این فیلم، تروریست های داعش با جدا کردن دختران و زنان ایزدی از خانواده هایشان، آن ها را به عنوان برده جنسی اسیر کردند. دختران ایزدی در حالی که تلاش می کنند از دست تروریست های داعش بگریزند و به سوی خانواده هایشان بازگردند، با رفتار خشونت آمیز داعشی ها مواجه می شوند. داعشی ها با کشیدن موهای دختران و زنان اسیر، آن ها را کشان کشان به سوی مقصدی که می خواهند، هدایت می کنند. 
در این فیلم که به وسیله فعالان حامی حقوق ایزدیان عراق به تصویر کشیده شده است، از سرنوشت نهایی اسیران سخنی به میان نیامده است. با تهاجم تروریست های داعش به شهر سنجار در سال گذشته، 5 هزار ایزدی به قتل رسیدند و صدها زن و دختر اسیر شدند.
فیلمی ناراحت کننده از صحنه ربودن زنان ایزدی به وسیله داعش + تصاویر
فیلمی ناراحت کننده از صحنه ربودن زنان ایزدی به وسیله داعش + تصاویر
فیلمی ناراحت کننده از صحنه ربودن زنان ایزدی به وسیله داعش + تصاویر
برای دیدن فیلم اینجا کلیک کنید.
انتهای پیام/

ادامه مطلب...


سفارش تبلیغ